Odp: Szukam zdjęcia z Aparatu Cyfr. AGFY CL 18.

Autor: AMI (amiss_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 13:01:28 MET DST

> Użytkownik Michał Piątek
> Czy macie może jakieś zdjęcie zrobione tym aparatem cyfrowym.
> Chciałbym zobaczyc jakiej jakości strzela fotki ???
> Michał Piątek
Z mojego "obcowania" z tym tworem wynika ze nie
jest to cudo techniki. No ale za ta cene nie mozna
wymagac za wiele. Jesli jednak chodzi o konkret to
mozna powiedziec ze bezposredni obraz wyswietlany
po zapisie nie jest rewelacyjny. Po obrobce jednak
programem z zestawu mozna jednak wiele poprawic
i wtedy efekt nie jest najgorszy. Dobrze tez spisuje
sie jako kamera.
Ami