zatrzymywanie się systemu Win98SE PL

Autor: WEBA - Admin (office4_at_weba.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 12:40:13 MET DST

Od pewnego czasu obserwuję zjawisko "zatrzymywania się" systemu Win98SE PL
na okres kilku do kilkunastu sekund i jeśli w tym czasie coś robię np.
korzystam
z edytora tekstu, odtwarzam pliki mp3 lub ściągam coś z Internetu to jest to
bardzo
denerwujące i niepoważne technicznie - pracowałem na wielu komputerach
z Win98SE PL ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem.

Uprzejmie proszę o informacje i porady w powyższej sprawie !!!

Dzieki !!

K. Laskowski