Re: ABIT KT7A - problem po przeladowaniu

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:55:46 MET DST

> Procesor nie jest podkrecony, mostki nie malowane, pozostaje tak jak
radzisz
> sprawdzenie czy wszystkie podzespoly dobrze siedza. Co myslisz?

> kable

Moze bedzie to jak piernik do wiatraka, ale przy "eksperymentach" ze swoim
Celkiem mam to samo. W moim przypadku wywnioskowalem, ze gdy procek jest
zbyt cieply (ale jeszcze nie na tyle by sie zwiesic) plyta ma problemy ze
startem. Sprobuj wiec przetestowac zachowanie sie sprzetu przy poprawionym
chlodzeniu.

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak