Re: padajacy monitor

Autor: DziP (dziubek_at_konin.lm.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:41:30 MET DST

Użytkownik "Punk" <punk___at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
od jakiegos czasu monitor mi przygasa, takie gwaltowne skokowe zmiany
jasnosci, po chwili mu przechodzi a jak nie to trzeba go lekko stuknac,

czy to moze oznaczc jego szybki koniec, co sie moze psuc?

punk

Możesz także sprawdzić czy przewód łączący monitor z komputerem jest
sprawny. Mam podobne objawy, muszę ruszyć kablem i jest ok.