Voodoo3 problemy ze sterami, NFS2SE i DirectX

Autor: janekh_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 26 Sep 2001 - 09:50:33 MET DST

Voodoo3 problemy ze sterami, NFS2SE i DirectX

Ostatnio sobie nabyłem na giełdzie Voodoo 3, ale jak to na giełdzie oczywiście
bez sterowników i tutaj pojawił się problemy.

1. W Internecie udało mi się znaleźć sterowniki do Windows 9x oraz Windows 2000
i XP, lecz niestety nie mogę znaleźć do Windows NT 4.0.
Pytanie brzmi czy takowe wogóle istnieją, a jeśli tak, to gdzie ich szukać

2. Czy do Windows NT 4.0 jest jakiś DirectX wyższy niż 3.0 ?

3. Nie mogę odpalić NeedForSpeed2 SE na glide (bez glide'a chodzi OK) - czyżbym
czegoś nie doinstalował. Na drugim kompie mam Voodoo2 i wszystko funkcjonuje
bez problemów.

Gdyby ktoś znał odpowiedź na któreś z moich problemów, bardzo bym prosił o
sugestie,

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam Grupowiczów,

Janusz