Jaki pecer pod Linuxa?

Autor: AO (art321_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 08:59:18 MET DST

Potrzebuje dla klienta niedrogiego peceta na którym ma być zainstalowany
Windows i Linux
Jeśli miały to by być tylko same Windowsy to byłby to mniej więcej taki
sprzęt:
płyta ECS, Duron 800, 128DIMM, 20HDD, winmodem coś w rodzaju Cobra za
70zeta, grafika jakaś 32 MB do 200zeta
Nie jestem linyx-arzem, ale takiego Mandrake-a myślę że zdołam zainstalować
Wiem że mogą pojawić się kłopoty z driverami do sprzętu i dlatego chciałbym
zapytac grupowiczów co w powyższej konfiguracji musiałbym zmienić żeby ten
Mandrake łyknął taka konfigurację.
Czy pójdzie wogóle na Duronie i takiej płycie?
Czy ma drivery do np jakieś RIVY, czy GeaForca?
Jaki najtańszy modem należałoby kupić?

Za wszelkie uwagi dziękuję
Pozdro