Re: Ps2

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 08:22:25 MET DST

"Dawid Świtała" wrote:

> Czyli standart.. nie bardzo wiem od czego to zalezy ale mam w domu Logitecha
> i A4tech www-9 oba PS do tego genius PS i _zadna_ nie dziala podlaczajc ja
> przejsciowka do com-a .... probowalem jakies 6-7 przelotek ;((

Jak zwykle nie zaglšda się do archiwum ;)
Było to wałkowane wiele razy - dla przypomnienia:
PS2 to zasilanie i sygnały w logice 0-5V;
RS to zasilanie +/- 12V z poziomem minimalnym +/- 3V (wg standardu) -wtedy
przelotka
zawierajaca tylko przewody nie bedzie działać, natomiast niektóre kontrolery
przyjmuja
za poziom minimalny sygnał 0/+3V i wtedy będzie taka przelotka działać. Koniec i
kropka.

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc GG:812853