Re: CDRW TEAC 516EB - opinie

Autor: Kaol (kaolsz_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 19:52:27 MET DST

> Zamierzam kupi te nagrywarke i chcialbym poznac opinie tych, ktorzy juz ja
> uzywaja.
Polecam.

>Czy maja jakies problemy z nagrywaniem lub cos szwankuje.
Zero, nawet mniej niż zero.

> Ewentualnie opinie uzytkownikow wczesniejszej wersji 512EB.
To własnie ja.

>Pytam dlatego ze
> na tej grupie znalazlem jeden post negatywny o TEACach, ale autor nie
podaje
> zadnych szczegolow, wiec chcialbym sprawdzic.
Może się nie znał(na nagrywaniu).

Na około 1000 płyt 1 się nie nagrał w Nero i 1 w CloneCD.
Ale to wina Windowsa i nadddmienrnie obciązonego systemu.

Mój Teac 512 nie chce biegać w DMA pod W2000 ale pod 9x i ME nie ma
problemów.
Kumpel ma w516 i sobie chwali.
Ma ją od dwóch tygodni, ale jeszcze nic nie "spieprzył", że tak
powiem(sorry).

Polecam Teac, chociaż z kolei inny kumpel ma LG 16/10/40 i również nie ma
problemów.

Pozdrawiam

--
Zapraszam na http://www.karolsz.hg.pl
Nowe programy, cracki, porady oraz email i WWW