CZY TO WARTO???

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 03:34:42 MET DST

Czy jak ktos jest w posiadaniu karty graf Geforce 2 GTS 32MB z tvout to
warto sie pakowac w wymiane jej na GF3 ??? Czy moze lepiej poczekac na
spedek cen i jak dlugo to moze trwac ?
Czy z kolei warto wymieniac plyte glowna i procek z MSI 6337 + PIII 1GHz i
ladowac sie w jakiegos PIV ?
Z kolei jeszcze jedno pytanie...
Potrzebuje wymienic obudowe bo mi kieszonki 5,25` sie skonczyly a potrzebuje
zamontowac cos wlasnie w takiej kieszeni.
Jaka jest cena jakiejs naprawde fajnej i przy okazji byczej obudowy cobym
sie juz nie musial martwic i mial miejsce na okolo 5 urzedzen zamontowanych
w kieszeniach 5,25.
Moze dodatkowo ktos bedzie znal adres gdzie taka obudowe mozna sobie
obejrzec dokladnie i poczytac o niej ?
Czy jako czlowiek ktory nie raz juz wymienial karty grafiki ramy itp ale
nigdy nie skladal komputera poradze sobie z przelozeniem bebechow tak by
wszystko dzialalo jak teraz ?
A co sadzicie o Creative Audigy???
Warto sie w to pakowac jesli obecnie pracuje sobie w moim kompie SB live 5.1
? czy poczekac troche jeszcze?
Wiem ze sporo pytan w jednym poscie ale moze ktos bedzie mogl mi pomoc ,
bede wdzieczny.
Pozdrawiam

Norbert
grom_at_poczta.onet.pl

--
Wygraj 2 dni extra dostepu do Big Brother
nie daj sie innym wyprzedzic [ http://bigbrother.onet.pl/platnosci_info.html ]