Testy kart dźwiękowych

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 02:04:18 MET DST

Gdzie w sieci można znaleźć testy i opisy różnych kart dźwiękowych? Szukam
karty full-duplex o możliwie wysokiej jakości dźwięku, bardzo małych
zniekształceniach i niskim poziomie szumów (obróbka dźwięku), cena nie gra
bardzo dużej roli. Nie mam dostępu do polskich czasopism (w wersji
drukowanej). W archiwum grupy nic na ten temat nie mogłem znaleźć.

Z góry dzięki

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)