Re: KYRO II...pytanko

Autor: Adam (aegis_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 13:52:49 MET DST

Ja z kolei wyczytalem, ze lepiej kupic firmowe Kyro II (np Hercules 3D
Prophet 4500)
niz 'tajwanskiego' GF2 (mniej wiecej ta sama cena - ok500 zl) - przynajmniej
jezeli chodzi
o jakosc obrazu 2D (dlatego trzymam Matrox'a), ponoc Kyro II nie jest zle ;)
Wlasnie, jak jest z wydajnoscia w przypadku Matrox'a 550...?
Ja obecnie uzywam G400 tylko ze do gierek juz nie wystarcza...a ze korzystam
z softu typu
Photoshop/Premiere itede musze miec super jakosc 2D.

Jezeli zas chodzi o wybory to ja zastanawiam sie:
ELSA Gladiac GTS 32 MB czy Kyro II

Pozdrawiam!

Adam

Użytkownik Grzegorz MEFI Kozakiewicz <g.kozakiewicz_at_gaschka.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:9mvocf$dlg$1_at_news.tpi.pl...