Re: ATHLON a PODKRECANIE ?

Autor: Moo5c1m0l (muscimol_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 10:51:13 MET DST

Piotrek wrote:

> Mozesz mowic po ludzku? nie jestem spawaczem
>:)

Widzę, że nikt Ci nie odpowiedział, a to może być ważne. Na ECSie nie można
zmieniać mnożnika procesora, zatem dość trudno go podkręcać. Jak masz na
Zalmana, to kup sobie Abita, MSI, Epoxa, Asusa (Abity najlepiejsze ;-)
chyba są do kręcenia, ale najtrudniejsze do konfiguracji, a sądząc po
twoich pytaniach zupa fachowcem nie jesteś).
Pozdrawiam

--
   ,d^^c,      Szymon Osiecki