Re: Problemy z IBM DTLA 305040

Autor: rkoziol_at_system3000.com.pl
Data: Fri 31 Aug 2001 - 09:10:50 MET DST

This is a multipart message in MIME format.
--=_alternative 002771B7C1256AB9_=

dyski IBM nie lubia sie z plytami ABIT. to moze byc przyczyna Twoich
problemow. nie wiem czy masz go z raidem czy nie ale raid powoduje bardzo
czesto to ze sie pala dyski IBM. wniosek? nie stosowalbym ABITA z IBM
pozdrawiam