Problem z RAM-em

Autor: -DoBeR_77- (drejmer_at_dami-mc.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 08:26:45 MET DST

Witam
Mam problem i nie wiem jak go obejsc.
Wiec tak...

Plyta SOLTEK SL-75KAV
Procek ATHLON 1,2GHz
a reszta to -
chociaz nie wiem czy to ma jakies znaczenie...
... GeForce 2 MX 32MB AGP
SBLive! - PCI
Modem ZOLTRIX 56000 Smart Cobra - PCI
i 2 kosci RAM 133MHz po 128MB
-------------------------
nie moge zainstalowac Windowsa (i to rozne wersje od 95 do 98SE)
robie to tak:
uruchamiam z dyskietki startowej, format C, instalka Windy na plycie
uruchamiam SETUP, przeleci sobie standardowo ScanDisc - nie ma zadnych
problemow
i gdy juz ma sie uruchomic instalator to wyskakuje "Error Loading GDI.EXE"
wiadomo ze chodzi o zasoby, wiec pomyslalem ze to pamiec jest walnieta
ale najlepsze jest to ze jak wkladam je osobno to chodza - kazda z nich,
testowalem na innym kompie programem i wszystko w porzadku
pozyczylem od kumpla jeszce 2 inne (mam w sumie 4)
i robilem rozne kombinacje z tych 4 aby 2 chodzily (oczywiscie probowalem
zmieniac banki
i na rozne pozycje je wkladac)
pomyslalem ze zainstaluje Winde na 1 kosci a potem sobie wloze 2, zrobilem
tak, ale na 2 kosciach sie nie uruchamia SYSTEM, jakies bledy w Rejestrze
jak jedna z nich wyjme to wszystko chodzi
myle ze trzeba cos ustawic w BIOS-ie (moje pytanie: CO?)