Re: Athlon 1,4 temperatura ??

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 00:12:34 MET DST

Niejaki(a) Alert <wjralien_at_wp.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Wisi mi to czy mi wierzysz czy nie. Zapamiętaj sobie młody człowieku jedno -
> Nie dwóch identycznych rzeczy na świecie.

moze mailes fuksa :) i trafiles w model. wiekszosc testow tego coolera
mowi jednoznacznie - slaby wiatrak, cooler niedopracowany. i ja to
otwierdzam. pozadny cooler sie dostaje, gdy sie dokona odpowiednich
przerobek. wtedy jest to naprawde swietny cooler. tyla.

> Otrzywiście nie ma możliwości udowodnienia mojego twierdzenia,

ani mojego, ja przerobilem tylko 3 takie mdoele i w kazdym przypadku po
"szlifach i pastowaniu" temperatura zlatywala o 3-9^C (dokladnie to
3/4/9^C :)

> ale nie po to
> wchodzę tu aby mydlić oczy ludziom bo jestem na to juz zaduży.

ja tez nie mydle. mowie to czego jestem calkowicie pewny... fakt, ze
tylko 3 modele, jednak opisy tego coolera na serwisach w stylu
www.tweak.pl, www.tomshardware.com, i kilku innych swiadcza za mna :)

co nie znaczy, ze nie moge sie mylic :) np. na www.tweak.pl dostal nawet
przychylne podsumowanie - cichy, dosc wydajny. jednak jemu duzo brakuje.
a niestety, bo nawet fajna rzecz.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|