Stara grafika i nowa reszta

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 23:49:22 MET DST

W niedalekiej przyszlosci planuje upgradowac komputer z mojego k6-2 333 do
jakiegos durona cos ok. 850 - 900, moze athlona. Wymienie wszystko, nie
chcialbym jednak zmieniac karty graficznej, gdyz moj Matrox Marvel G200 8MB
bardzo dobrze spisuje mi sie przy obrobce amatorskich filmow wideo. I tu
pytanie: czy taka karta w nowym kompie bedzie bardzo waskim gardlem jesli
nie zamierzam na nim grac ? Czy divxy beda wreszcie plynne ? Czy ta karta
nie bedzie za slaba ? Prosze, rozwiejcie moje watpliwosci ;)
ABS