Re: cd Asus x 50

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 22:21:53 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) Too old ..... <jkch1_at_pnet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal

> wtedy by walnal blad odczytu... no ale to windows ;)

> tym bardziej dziwne... hmmm...

> tak czy siak cos dziwne to jest... moze win po prostu stara sie zapiac
> cos na cdrom? roznie bywa :)

Ano sprawdziłem ,nawet wymieniłem kabel - ale jest to samo .
Stwierdziłem jednakże że to błąd oprogramowania bo jak każę kopiować z
exploratora to kopiuje normalnie - tak że znów Winda nawaliła ;-))))

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl   http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach