Re: Sound Blaster 128 i Ms Dos

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 22:39:23 MET DST

Użytkownik Jacek <freezy_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mtk8a$gr1$1_at_news.tpi.pl...
> Po wydaniu komend start>>zamknij>>uruchom w trybie ms dos i
> po uruchomieniu dosa z jednego glosniczka wydobywa sie szum.
> Czy ktos mial podobny problem ?
>
> pozdrawiam
>
> Jacek

Nie miałem, ale może to wina połączenia liniowego z modemu, mikrofonu (jest
on mono)... Może próbuj zamykać poszczególne wyjścia i dojdziesz skąd to. U
mnie szumi modem, ale wejście Line-In na karcie wyciszyłem i w DOSie też mam
spokuj.

Maciej N.