EPOX EP-K7A+ i ustawianie mnoznika....

Autor: Ulkesh (ulkesh_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 21:47:06 MET DST

Niestety na moj poprzedni post odpowiedzialo 0 osob :( dziwne...

Pomijajac moj problem z zawieszaniem sie systemu niech ktos mi powie jak
zmienic mnoznik plyty na procku Athlon 1GHz (266), zawsze automatycznie
ustawia mi sie na 133x7.5, ale jak ustawic chce recznie na inny mnoznik to
nic to nie zmienia, zawsze jest 7.5, jedynie co udalo mi sie zmienic to fsb,
i tylko tym moge ustawiac. Co jest grane? Dodam ze moze to cos wyjasni -
jesli istawie magistrale na 100MHZ i pamieci na 200MHZ a procek na 750Mhz to
system przestaje sie wiechac....

Ulkesh