Re: AMD PALOMINO - Kiedy ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 14:52:06 MET DST

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_duo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b90ec44_at_news.vogel.pl...

Nie wiadomo kiedy będą w Polsce, ich ceny też pewnie
będą nieźle wysokie ...

> No i jeszcze jedno b.wazne dla mnie pytanie.
> Jakie plyty najlepsze sa pod tego Athlona palomino?
> Czy ECS na SiS737 wspolpracuje z palomino? Do ilu
> mhz mozna takie palomino w nia wlozyc? Ktos mowil
> ze przy upgrade biosu FSB moze wzrosnac na niej
> nawet do 166mhz.

Na ostatnim biosie obsłuży Palomino,
także obsłuży przyszłe procesory na FSB333Mhz
oraz pamięci DDR2700 (333Mhz).
I do tego taniocha.

PeJot