Re: Athlon 1,4 temperatura ??

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 20:28:54 MET DST

Piotrek wrote:
> A co z chalasem coolera ?

  Sredni. Nie jest to calkiem ciche, ale tez nie brzmi jak odkurzacz.
BTW. Jest jeszce wersja 6H11 z tym samym radiatorem, ale wydajniejszym
wiatraczkiem (a przez to jeszcze troche glosniejszym).

> Caly czas mam na mysli porownania do ZALMANA, ale przeraza mnie
> jego koszt - 200zl :(

  To moze NoiseControl Silverado. Niesamowicie ciche (nadmuch robiony
niskoobrotowymi turbinkami) i calkiem wydajne. Niestety cena to cos kolo
130 DM ;) Placi sie glownie za srebrna plytke w podstawie stykajacej sie
z procesorem.
Info: www.noisecontrol.de

        Artur