Re: Lamerskie pytanie o skaner

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 20:20:02 MET DST

Funky_Kowal wrote:
> A propos czyszczenia komputerow, to mam pytanie. Czy mozliwe jest aby z
> pojemnika ze sprezonym powietrzem wydostala sie woda???

  Tak naprawde sprezone powietrze to sprezony propan-butan. Uwaga palne!
;))

> Kolega
> twierdzi, ze mial taki przypadek gdy czyscil kase fiskalna - a moze
> produkt byl przetreminowany?

  Nie. Trzymal pojemnik w ieodpowiedniej pozycji i wydostalo sie
troszeczke jeszcze nie rozprezonego cieklego gazu. Z chwila wydostania
sie na powietrze momentalnie toto paruje. Takze nie ma mowy nawet o
zwarciu czegos (chyba, ze urzadzenie wlasnie chodzi).

        Artur