Re: co jest z ta temperatura ?!?!

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 19:26:38 MET DST

Larus wrote:
> Do czego to ma byc argument ? Bo chyba nie zalapalem ...

  Jedno z wytlumaczen wstawiania dodatkowej kompensacji do BIOSow,
dajacych casami zawyzone temperatury i rozniace sie od wskazan innych
programow (i bedace argumentem na niewiarygodnosc tych wskazan) ;))
Argument z dzialu ogolny dotyczacy gdzies 6 posta w gore, od ktorego
zaczela sie nasza obecna dyskusja ;)))

        Artur