Re: chip pismo takie

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 16:54:24 MET DST

From: Gregorek <Gregorek_at_skrzynka.pl>
Sent: Sunday, September 02, 2001 1:57 AM

> Witam!
> Panowie pomijają tutaj (nieświadomie?) fakt, iż testy są dokonywane
na
> otrzymanych od producenta (dystrybutora) egzemplarzach, a nie są to
losowe
> próbki z taśmy fabrycznej badane w celu określenia procentu bubli.
Ergo -
> wniosek o nierzetelności testów redakcji jest nieuzasadniony.

Nie wiem jak Tobie, ale mi kompletnie zwisa na podstawie czego robione
sa te testy. Moga je robic nawet telepatycznie, ale jezeli pisza, ze
cos jest The Best to ma takie byc w 90% przypadkow i tyle. A gdy w co
drugim tescie mijaja sie z prawda to znaczy, ze cos jest z nimi nie
tak.

Poza tym odkad weszli (Chip) w uklad z www.poland.com mam z tamtejszymi
skrzynkami bez przerwy problemy!

FK