Re: help!

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 16:34:18 MET DST

From: mp <lanco_at_wa.onet.pl>

> Chyba oszaleje... od tygodnia probuje zainstalowac modem USR 56k wewn.
(bez
> dyskietek instalacyjnych). Niezaleznie od slotu, w jaki wkladam modem,
> system (Win Me) rozpoznaje go jako "Nieznane urzadzenie komunikacyjne
PCI".
> Wybieram sterowniki z plyty Windows do USR Winmodem 56 (probowalem tez
> innych), sterowniki sie instaluja, modem figuruje w systemie, ale:

Z zasady i wewnętrznego przekonania nie używam modemów wewnętrznych, ale
ostatnio sąsiad prosił mnie aby mu pomóc zainstalować coś takiego. Udało mi
się to za n-tym razem po poprzednim wyrzuceniu wszystkiego co na temat
modemu było zapisane w komputerze. Następnie w czasie uruchomienia komputer
"wykrył nowe urządzenie" i zapytał o sterowniki. Wsadziłem CD, wgrał sobie
sam wszystko, zainstalował się na COM5 i działa.
Nie jestem żadnym specem od modemów, ale wydaje mi się, że powinieneś się
postarać od gościa u którego modem chodził, o płytkę z programem który Ci
wszystko zainstaluje i zaktywizuje.

Pozdrowienia
Roman K.