Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Widmo Komunizmu (trash_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 15:57:21 MET DST

On Wed, 29 Aug 2001 10:18:58 +0200, Wojciech Giersz wrote:
> Heh, o kompatybilnosci Athlona z Intelem najlepiej chyba pokazuje Netware
> 4.11 (mocno zoptymalizowany dla Pentium i w ogole dla procesorow
> intelowskich), ktory na Athlonie mi w ogole nie wystartowal. Na P3 bez

netware dosc czesto uzywal nieoficjalnych ficzerow procesorow intela.
w ich przypadku jest to calkiem normalne (szybkosc za wszelka cene,
pal szesc stabilnosc i takie tam), ale powoduje ze software bedzie
mial problemy z kompatybilnoscia - moze nie pojsc na emulacji pod ia64,
na przyklad. innymi slowy blad w oprogramowaniu, nie w sprzecie.
zreszta po co komu novell4? ;->