Trzeszczący cooler do Celerona

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 15:38:08 MET DST

Mam problem z wiatraczkiem do Celerona, po dłuższej przerwie w pracy
komputera, zaraz po włączeniu wiatraczek zaczyna buczeć przez jakieś
pół minuty, zwalniając obroty, potem pracuje poprawnie. Jest zasilany
z zasilacza - nie jest sterowany z płyty. Na opakowaniu jest napisane,
że ma łożyska kulkowe, najgorsze jest to, że ma zaledwie dwa miesiące,
poprzedni (innego producenta) wyrzuciłem z tego smego powodu. W
obudowie jest dość miejsca, więc nie przeszkadzają mu żadne kable.
Nadmiaru kurzu też na nim nie ma, czy znów miałem pecha lupując
wiatraczek? Może da się temu jakoś zaradzić, nasmarować, ale nie chcę
go rozbierać, bo zdeformuje się plastikowa zawleczka zabezpieczając
wirniczek.

--
Pozdrawiam
Jarek