Re: Plextor 1210TA - nie chce nagrywac!

Autor: tomislaw_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 02 Sep 2001 - 14:27:54 MET DST

Cześć,

> Mysle ze na 90% jest to problem zasilacza kiedys na serwisie mielismy takie
> siupy i zmienilismy zasilacz na 300W i nie bylo problemow.

Zaniosłem dzisiaj nagrywarę do kumpla i wpiąłem do jego komputera, który ma
250-watowy zasilacz i niewiele urządzeń (tylko HDD, modem i kartę muzyczną).
Pierwszą płytkę Plextor wyciął ładnie, drugą wywalił po minucie nagrywania...
Także to chyba jednak nie zasilacz (bo problemy są już na trzecim kompie z
rzędu...)

Tomi