Re: brzydki obraz z tunera tv

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 13:09:12 MET DST

Użytkownik CEZ <cobra111_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9mqe3l$4eb$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam
> Posiadam tunerTV AVerMedia TVPhone Series AVerTV Studio.
[...]
Wydaje mi się że on ma tylko Stereo A2(Niemcy), nicam'u nie ma.
Nie widziałem w Polsce wersji nicam kart firmy Avermedia
chociaż na stronie www coś kiedyś było.

> Jeszcze jedno:
> Jeżeli oglądamy coś z sygnału video (EXT) obraz jest bardzo ładny. Gdy
> korzystam ze zwykłej anteny dachowej lub dekodera cyfrowego (podłączonego do
> wejścia antenowego tunera TV) obraz jest znacznie gorszy. Podłączałem te
> anteny dla porównania również do telewizora tam jest wszystko bardzo ładnie.
> Czy to może być wadliwa głowica tuner tv.

Głowice tunerów komputerowych wymagają silniejszego sygnału
od takich w telewizorze.
Jeżeli jest dłuższy kabel i do tego za rozgałęźnikiem to musi być wzmacniacz
sygnału - wpadnij na giełdę i kup taki ze złączami F.

PeJot