Re: ???Gdzie w Polsce???

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 13:08:55 MET DST

Użytkownik Ziomall <linda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9mqdsb$kt7$1_at_news.tpi.pl...

> Mam 75 cm U66. Ale dysk mam U100, obudowe Big i nie bardzo moge wszystko
> polaczyc takimi krotkimi kabelkami. Nie ma na to jakiejs rady? Chyba bede
> musial poprzekladac wszystko w obudowie a i tak nie wiem czy to pomoze.

Przecież do Udma66 i udma100 jest ten sam 80żyłowy kabel,
tylko do udma100 nie powinien być zbyt długi (optymalnie 45cm).
W razie blędów w transmisji na długim kablu obniż
firmowym programem szybkość dysku do u66.

PeJot