Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: A3.PL Tom (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 12:47:51 MET DST

>Ale brednie... Jakie wynalazki AMD?

Czyżbym natrafił na kolejnego wyznawcę? Prześledź dokładnie wątek. Rozprawa
dotyczyła ilości problemów ze sprzętem firmowym (głównie na Intelu) a
składakami (głównie Amd), a nie który lepszy który lepszy Amd czy Intel. Nie
odpowiadaj nie mam ochoty na jałowe dyskusje.

>Czy Ty na pewno orientujesz się o
> czym w ogóle mówisz czy jesteś po praniu mózgu w Intelu?

Jak najbardziej wiem co mówię. Spekulacje zostawię Tobie.

>Wynalazkiem to jest P4 -- sprzęt stwarzający kłopoty, po części z
>powodu swojej unikalności.

I co z tego? Czy ktoś w tym wątku tą kwestię poruszał?

> Konstrukcje Duron / Athlon są obecne na
> rynku już dość długo.

Również co z tego?

>Tak czytam Twoje listy i zastanawiam się na ile wierzysz w to, co
>piszesz, a na ile stosujesz typowo marketingowy bełkot, jak w tym
>przypadku.

:-)
I nawzajem......

Tomasz