Highscreen MS1797DX vs Samsung 755DF

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 01:06:48 MET DST

Porównywałem ostatnio w sklepie te 2 modele 17" monitorów (parametry jak
najbardziej przemawiają na korzyść Highscreen'a).
Pompowanie obrazu zdecydowanie mniejsze w Highscreen. Geometria tak na moje
oko (Nokia Monitor Test) przyzwoita w obu, kolory ładne, ostrość jak trzeba,
kolory się nie rozjeżdżają.
Jedyne co przyciągnęło moją uwagę i działa na niekorzyść Highscreen'a to
lekko widoczne poziome prążkowane cienkie linie (nie wiem jak to inaczej
określić) przy rozdzielczości 1024x768/100Hz. Przy np. 85Hz już ich nie
widać. Przy wyższej częstotliwości nie próbowałem. Nie wiecie co to może
być?
No i dalej się zastanawiam czy lepszy Samsung z gorszymi parametrami za
1199zł czy tak krytykowany przez część Grupowiczów (ale dla mnie chyba
całkiem niezły) Highscreen za 1049zł?
W testach CHIP'a Samsung po wieloma względami wypadł nieco gorzej niż
Highscreen.