Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Misza (dj_misza_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 16:50:28 MET DST

"Rafał Gwiazda" wrote:

> Cóż, taka już tradycja na tym świecie, że wszystko, co wykonane porządniej i
> lepiej, jest droższe. Takie obudowy są warte swojej ceny, poczynając od
> projektu, który jest z reguły dośc dobrze przemyślany (ulokowanie
> poszczególnych elementów, łatwość otwierania i zamykania, dokładania nowych
> podzespołów) po zasilacz, który jest dobrze zaprojektowany i wytrzymuje duże
> obciążenia no i jest stabilny (czyli dobra elektronika).

[cut]

Do tego dochodzi jeszcze sprawa wykonania samego wnętrza obudowy - wczoraj
przekładałem mój komputer do nowej obudowy (najtańszy ATX jaki był, bo budżet
miałem mocno ograniczony) i teraz ręce mam całe pocięte, bo w mojej nowej
obudowie za 117PLN każda krawędź wewnątrz obudowy jest doskonałym
przecinakiem_do_skóry... Do tego gwinty były beznadziejnie wyrobione i kilka
śrub musiałem wkręcać "na chama", rozstaw gwintów pod płytę główną jest taki, że
moją płytę dało się przykręcić tylko na 2 śruby i to wzdłuż jednej krawędzi...
No i podejrzewam, że w droższej poszczególne kawałki obudowy lepiej by do siebie
pasowały...

--
Michał 'Misza' Krzynowek             dj_misza_at_poczta.onet.pl
"...rozumem nazywamy zdolność istoty do popełniania uczynków