Re: Chello !

Autor: Czepcu (czepcu_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 08:47:04 MET DST

"Funky_Kowal" <FunkyKowal_at_wp.pl> napisał(a):

> UPC Polska oficjalnie podało, że z dniem 15 sierpnia br. zakończony
> zostanie projekt dostępu do internetu za pomocą Wizji TV. Firma nie
> podaje oficjalnych przyczyn takiego postępowania, ale można się
> domyślać, że przyczyną są wysokie koszta utrzymania i zbyt małe
> zainteresowanie usługą."

Prawda - ale tutaj chodzi o chello satelitarne ktore oferowala Wizja TV
2Mbity downloadu ale niestety w druga strone trzeba sie bylo samemu
martwic (polaczenie telefoniczne) - takze byla to niezla sprawa jesli
chodzi o np. sciaganie plikow, ale nie nadawalo sie to do zastosowan
typu gry, pogaduszki sieciowe itp.
A co do chello oferowanego przez kablowke (UPC) to nic sie na razie nie
zmienilo w ich ofercie - przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Nie licze
tu wszelakich promocji ktore sa coraz wymyslniejsze (ostatnio w Krakowie
nie dosc ze podlaczali gratis to jeszcze dostawales bon na 100zł do Empiku)

--
Pozdrawiam
Łukasz Czepiec