Re: komp sie sam resetuje!

Autor: Kermit (kermit_at_t2.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 23:35:34 MET DST

Dla pocieszenie mogę Ci powiedzieć że też mam taką samą płytę jak Ty i
spotyka mnie to samo 'szczęście' - ja bym obstawiał albo tego pechowego
abita, albo zasilacz. Też początkowo myślałem że to soft robi jakieś jaja i
reseci kompa, ale reset zdarzał się nawet jak oglądałem TV i nie dotykałem
kompa (co zabawniejsze akurat nic na nim oprócz systemu nie było wtedy
odpalonego).

pozdrawiam
Paweł