Re: Wrocilem z zakupow...

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 22:47:03 MET DST

Użytkownik "Remigiusz Kaniuk" <remek_at_ikp.pl> napisał w wiadomości
> ... zmontowalem taki zestaw:
>
> plyta Epox 8k7a master 266,
> athlon 1.4
> 2x 256 DDR SDRAM 266,
> dysk seagate,
> grafika agp gts,
>
> i... nie mam obrazu na monitorze po wlaczeniu kompa. Czy ktos wie co jest
> grane???
>
> Probowalem juz z karta grafiki pci, i tez nic nie widac.
Sprawdź procesor na innej płycie, najlepiej na innym komputerze, pamięć,
kartę graficzną etc.
Sprawdź, czy na płycie ew. zworki są dobrze ustawione, czy wszystkie
gniazdka są podociskane, czy jest w ogóle prąd ;-). Jeśli wszystko oprócz
płyty będzie działać, to wniosek nasuwa się chyba sam... Możliwe są też inne
wariacje, czyli karta, pamięć, ale jeśli wkładałes inna pewną kartę
graficzną, to podejrzewać zacząłbym płytę.

Rafał Gwiazda