Partycje-pomocy

Autor: Marchewka 58 (marchewka58_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 22:08:00 MET DST

Witaj!
Nie wiem w jaki sposób ktoś zdjąłe partycję z dysku ( 1,2 ;-))) , ale bardzo
ważne dane) , ale efekt jest taki ze winda go nie widzi, pod dosem widac
fizyczny dysk ale nie ma przypisanej litery dysku i wszelkie mozliwe
operacje fdisk w niczym nie pomagają. Kiedyś cos tam słysząłem na ten temat
ale już nie pamietam o co chodziło. Nie wiem czy można w jakiś prosty sposób
przywrócic ten dysk do pełnej funkcjonalności ( bez dzielenia na
partycje)Jesli wiesz coś nanten temat , napisz albo daj mi jakis link.
Darek