Re: 350zł na obudowe to nie za duzo?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 21:39:44 MET DST

Niejaki(a) Zrathen <zrathen_at_zrathen.mine.nu> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> a jak nie ma 'środka' ???
> ja mam zasilacz luzem i specjalną szynę zrobioną 'by me' - całość jest
> ulokowana w gustownej klatce - wygląda to bue ale za nic bym się nie
> zamienił.... liczy się tylko funkcjonalność....

no i jeszcz dochodzi satysfakcja, ze sam sobie zrobiles ;)

> podziwiam ludzi którzy kupują obudowy za ich wygląd :)

hehe... ci sa najlepsi :) cyli kupil sobie obudowe big tower z 2x 5.25"
i 3x 3.5" bo ladnie wygladala :) hehe...

> jeszcze lepsze sąte biurka z wnękami na kompy gdzie sprzęcik ma idealne
> warunki do przegrzania się ( zero wentylacji ) ....

jo takie ma :) a kto nie ma wentyalacji ten nie ma, ja mam :) wentylacja
aktywna, katowa, przeplywnosc ~30CFM z obudowy i 30 CFM do obudowy. brak
wentaytlorkow malych, same duze :) i do tego ta bloga cisza ;)

pozatym wneki maja tez kilka plusow:

jak ktos lubi dziwnie ukladac sobie nogi to nie wsadzi kolana do
obudowy. a np. ja uwielbiam po prostu zmieniac pozycje nog, bo ciagle
siedzenie przy biurku jest nudne, jak w tejsamej pozycji :)

mozna bezproblemowo miec caly czas otwarta obudowe - nikt nie wsadzi
lapy do wnetrza, wpierw trzeba wylaczyc - plus, bo niektorzy ludzie,
lubia sprawdzac,czy wszystko dziala, i w koncu pierdzielnie ich 220V,
jak mnie kieyds jak majstrowalem przy zasilaczu ;)

ale to tez zalezy od gustow :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|