LUDZIE BLAGAM POMOZCIE problem z nagywaniem

Autor: Changer (changer_at_go2.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 17:43:33 MET DST

mam problem z nagrywaniem mp3 na audio
WinONCD mi nagrywa kawalki na audio z trzaskami "zacięciami" i nie da sie
tego zbytnio sluchac
niewiem czy mam problem z kodekami ale poinstalowalem chyba wszytskie kodeki
jakie sa mozliwe przerozne divxy i inne wiec to chyba nie problem kodekow
gdy nagrywalem Nero wszytsko bylo oOK on tych trzasków nie nagrywal ale z
NERO mam klopoty bo ponoc przy niektorych kombinacjach sprzetu (zalezy od
nagrywarki, plyty glownej, i procesora ) nie chce chodzic i ja mam wlasnie
taki problem i nie tylko ja moi znajomi tez po prostu chodzi o to ze system
zawiesza sie podczas nagrywania i wtedy plytka na sciane a nawet niekiedy
system sie wogole nie uruchamia wchodzi tylko kilka programow do paska z
autostrtu i STOP nic nie reaguje tylko reset ratuje w koncu odsnatlowalem
NERo i nie moge wrocic zbytnio do niego chocbym bardzo chcial bo jedynie
NERo dobrze nagrywalo mi audio tzn bez tych zacięć ale z tego co slyszalem
to producent NERO ahead przyznalo sie do bledu i wydalo jakiegos patcha
jakoms poprawke dzieki kktorej nie powinien sie system zawieszac wiec jesli
macie jakies namiary lub cos wiecie to pomozcie PROSZE

bo Nero dla mnie byl najlepszy nagrywal mp3 tak jak slyszalem je w winampie

a jesli znacie jakies inne wyjscie nagrywania mp3 na audio bez tych trzasków
z jakims "filtrem" to prosze o pomoc z gory dzieki
pozdrawiam

ps. ponoc jest cos jak service pack ktory tez pomaga'

prosze o pomoc