Re: jak spiac dwa SDI na jednym kompie?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 16:50:36 MET DST

> Jak spiac dwa sdi na jednym kompie, chce na nim postawic proxy i
> udostepniac polaczenie z netem na 6 kompow (jedno sdi na 3 kompy) jakiego
> softu uzyc, pod jakim systemem robic?

pod windowsem98se mozna uzyc polaczenia wielokrotnego czy jakos to sie
zwalo, ale stawianie czegos takiego pod win nie byloby dobrym pomyslem
(stabilnosc wydajnosc odpornosc na "czynniki" zewnetrzne), polecilbym ci
linuksa, zwykly routing a raczej maskarade, ale nie wiem jak tam wyglada
sprawa z dwoma polaczeniami

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl