BIOS- uaktualnienie nie dla tej plyty :(

Autor: Grzes (grzehoo_at_polbox.beztego.com)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 15:13:35 MET DST

Uaktualnilem BIOS lecz przez pomylke na dyskietke trafil BIOS z innej plyty
(zamiast PA-2002 to wgral sie z PA-2000). Oczywiscie przywital mnie czarny
ekran. Probowalem manewr z dyskietka z uzyciem parametrow w autoexec.bat ale
system nie bootuje z zadnego urzadzenia. Nawet z inna plyta, czyli
podmienialem chip przed uzycie programu flashujacego. BIOS da sie zgrac (ten
wgrany wczesiej pomylkowo) natomiast nowego wgrac juz nie. Odpowiedzi typu
kup nowa plyte nie przyjmuje. Walcze do konca. Nie wiem czy ten BIOSik
posiada BootBlock jest z 1995.
Ratujcie!

--
Pozdrawiam!