Re: Plextor 1210TA - nie chce nagrywac!

Autor: tomislaw_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 01 Sep 2001 - 11:34:15 MET DST

Cześć,

> Spotkalem sie z czyms podobnym na dosc przechodzonym (500-1000cd)
> teac'u 12x... zaczynal wypalac i po chwili przerwyal (chyba przy
> przeskakiwaniu z lead in na reszte). Co jakis czas niszczyl plytke
> (czesto kilka pod rzad- z 15 siadlo- samsungi, silverblue, verbatim).

Miałem to samo, kiedy padał mi Philips, zwłaszcza na "ciemnych" płytkach... Ale
Plextor jest nowy...

> Sprawdz ustawienia master/slave... zworki na nagrywarce... jesli
> master to czy siedzi na koncu tasmy... pogrzeb w biosie itp.

No niestety, wszystko sprawdziłem... Podłączałem solo jako secondary master,
jako secondary slave, również jaki primary slave - nie ma żadnej różnicy...

>Upewnij sie ze nic sie nie przegrzewa.

Nie, raczej nie... Zaraz po podłączeniu do innego kompa też waliła płyty...

W każdym razie dzięki!

Tomi