Re: Packetloss

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 11:12:35 MET DST

In article <3B8FBCDD.FB7BF15A_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> writes:
>From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
>Subject: Re: Packetloss
>Date: Fri, 31 Aug 2001 18:35:41 +0200

>Heh, niedawno czytałem podobne pytanie już... Skąd władłeś na taki
>pomysł sprzeczny całkowicie z ideą Internetu? :))
>
>Trasy routingu są stałe i nie można ich zmieniać czy naginać. Można
>jedynie czekać, aż łącza się poprawią (głównie POLPAK).

Trasy routing'u nie sa stale a napewno nie wszystkie. Jest specjalny
protokol ktory umozliwia dynamiczne ustawianie tras w zaleznosci od
dzialania lub niedzialania niektorych router'ow w sieci. Inna sprawa to jak
sa skonfigurowane router'y w polskiej czesci Internet'u a w szczegolnosci w
TPSA. Takie przypadki braku lacznosci zdarzaja sie dosc czesto (mam SDI) a
powiem nawet ze zbyt czesto co usprawiedliwia jedynie tlumaczenie sie TPSA
rozbudowa i rekonfiguracja lacz ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com