Re: Klej termoprzewodzącący

Autor: qaczorQwak (rydberg_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 10:29:38 MET DST

Niestety, musi być klej. Mam trochę dziwny radiator na procesorze (stary
Cyrix 166+). Nie ma sprężynki, tylko śrubki. Dokręciłem za mocno te śrubki i
radiator odłamał ząbek o który zachacza się uchwyt (ten przy gnieździe
procesora). Element jest tak mały i w tak nieporęcznym miejscu, dodatkowo
nie trafiłem na odpowiedni klej, że pomyślałem, że najlepszym rozwiązamiem
będzie przyklejenie radiatora do procesora.
Niestety w komputerowym za rogiem nie mają. Za drugim rogiem też nie.
Podobno tylko giełda.