Re: Buczenie

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 09:41:32 MET DST

> nic to nie pomoze, jak wspomnial Kolega wczesniej niektore piszcza a
> niektore nie i nic nie da sie na to poradzic (ew. eksperymentowac ktory
> model ciszej a ktory glosniej ale trzeba by miec dostep do calego magazynu
> zasilaczy) a tak btw: to nie polecam dokrecania nic w srodku zasilacza bo
> mozna wiecej zepsuc niz naprawic, poprostu po zakonczeniu pracy wylaczac z
> sieci (ekologiczne rozwiazanie)

Ja mam obudowe Codegen i taki tez zasilacz 250W ATX.
Chodzi tak cicho, ze jak skladalem kompa zanim jeszcze podlaczylem
dysk i wentylatorki to po prostu myslalem ze jest spalony. Gdy jednak
pojawil sie obraz na monitorze i zobaczylem, ze wszystko dziala to po
prostu uwierzyc nie moglem, ze on w ogole pracuje (a pracuje, bo dmucha
powietrzem na zewnatrz mocno). Nie mam uziemienia a zasilacz
idealnie cichy przed i po wylaczeniu! :)

PS: procesor sie bez coolera nie spalil bo to zabytek:)

Pozdrawiam
Piotrek