Czym malować i usuwać zamalowanie mostków Durona?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 19:21:16 MET DST

W niedługim czasie mam ochotę podnieść napięcie do 1.85 V na moim D750 i
spróbować go puścić 7.5 x 133.

Boję się jednak, że co prawda procesor na tak wysokim napięciu pójdzie na
133, ale wentylator od Athlona może nie wystarczyć i może się przegrzewać.
Trzeba będzie usunąć zamalowanie mostka 7.

I problem - jak malować, by ewentualnie można (jak, czym) to usunąć?
Czym ewentualnie powtórzyć, by było trwałe?
Myślałem nawet by po pomyślnych testach kapnąć kroplę jakiegoś kleju, by nie
rozwiało ołówka (a może nie ołówek?).

Pytanie dodatkowe, jaka jest najwyższą temperatura do przyjęcia w tym
przypadku?
Normalnie temperatura waha się od 44 do 49 C (49 przy długim (kilka godzin)
obciążeniu 100% Procesora. Jedynie w czasie ostatnich upałów po południu po
6 godzinach 3DMarka temp procesora wzrosła do 51/52 C (nie pamiętam
dokładnie).

--
Janusz - Vahanara