Błąd javy w IE

Autor: Wojtek (wojtek_at_dos.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 09:09:04 MET DST

Mam pewien problem. Korzystam z systemu bankowości internetowej,
używane są tam skrypty javy. Niestyty od paru dni przeglądarka ich nie
akceptuje. Pojawia sie komunikat w lewym dolnym rogu na pasku Błąd na
stronie.

Sprawdzałem na innym kompie z IE 5.0 PL wszystko działa poprawnie.

Ja uzywam IE 5.5 pl SP1 a teraz zainstalowałem IE 6.0 ENG. Dalej to
samo. Ustawienia w obdwu komputerach sa takie same (poziomy
zabezpieczeń, itp.)

Próbowałem juz opcji naprawy IE i nic nie pomaga, kasowanie plików z
temporary...., czyszczenie historii, NIC.

Idąc dalej sprawdziłem sobie na pierwszej lepszej stronie wyszukanej
przez onet.pl http://cartman.pac.pl jak będą działać u mnie jakieś
skrypty javy. Wszystkie skrypty działają poprawnie ale aplety już nie.

Pojawia się w LDR (lewy dolny róg - pasek) taki błąd:

error: java.lang.UnsatisfiedLinkError:
"com/ms/AppletPanel.securedClassLoad Possible causes: If you are
trying to use J/"

1. Co znaczy to J/ jak to użyć i po co?

Na drugim kompie aplety hulaja jak trza. Zreszta sami mozecie sobie
sprawdzić jak to u was działa.

2. Czy jest może jakiś program diagnostyczny do sprawdzania ustawień
javy w przeglądarce czy może coś podobnego.

Pozdrawiam Wojtek