Re: 2 celerony na plycie

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 00:32:47 MET DST

> Dzieki za informacje. Mam jeszcze pytanie: czy musiales przerabiac te
> Celerony (tzn jakos nawiercac cos czy przelutowywac) i czy miales tej
samej
> serii czy rozne?

Standardowe Celerony, bez przeróbek (podkreœlam, że były to PPGA),
najpierw miałem 1, potem drugi i wymieniałem je w zależnoœci od
koniunktury jak popadło. Czyli serie były zupełnie przypadkowe i różne.
Mimo to producenci płyt (testowałem Gigabyte i Abit) zaleca stosowanie
jednakowych procesorów.
Aha, w płycie Gigabyte puszczałem też PIII 450 + 500 (oba slot1).
Również nie było problemów.
BTW1 na BP6 puszczałem też procesory FCPGA, w specjalnej przejœciówce,
ale nie było to zbyt stabilne.
BTW2 Widziałem ostatnio na giełdzie BP6 za 190 zł!
Pozdrawiam
Egghead