Re: Pentagram OMEN - twardy orzech ;)

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 00:41:39 MET DST

Fri, 31 Aug 2001 08:32:06 +0200, raf . <rafeczek_at_wp.pl> napisal:
>Modem jak w temacie. Duron + ECS K7S5A.
jakies 2-3 m-ce wstecz robilem ecsk7vza+A1,1+omen i zadnych problemow
nie bylo i jak dotad koles do mnie pisuje uzywajac tego sprzetu
>Moze to jest wina instrukcji MMX procesorow AMD???
jasne :-)) ostatnio ktos pisal, ze duron i via nie wspolpracuje z SDI
hehe i szukal patcha, pozniej sie okazalo, ze w tym kompie bylo
namieszane w windach i dlatego nie dzialalo.
Ludzie nie wyglupiajcie sie, doszukujac sie bledow w sprzecie bo to
znowu nie jest tak latwo spieprzyc takie podstawowe sprawy.
Dodam jeszcze, ze wczesniej badalem ten modem na abicie i celeronku i
tez nie mialem niespodzianek.

--
pawel