Re: Kontroler SCSI do nagrywarki

Autor: Kaizen (xnvmra_at_cbpmgn.sz)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 23:41:37 MET DST

Pięknego dnia Thu, 30 Aug 2001 17:55:37 +0200, ">no__name<"
<uuhoo_at_go2.pl> zakodował:
>Chce sobie zakupic nagrywarke Teac CD-R56S (caly komplet
>kontroler SCSI dysk SCSI i naped) Problem polega na tym ze nie
>mam zlacza ISA na mojej plycie glownej. Czy ktos moze mi polecic
>tani i dobry kontroler do tej nagrywarki (a moze ma tanio odsprzedac
>ew. zamienic z doplata)

Do takiego zestawu wystarczy najprostszy kontroler (chyba, że chcesz
jakiś porządny dysk SCSI). Ja mam do Tekrama DC390F podłączoną
nagrywarkę, cdroma i dysk (fast SCSI dosyć stary 2.1 GB za którego
dałam 200PLN - taki w sam raz do nagrywarki). Wszystko wcześniej
biegało na Tekramie DC-310 też bez problemu, ale zechciało mi się
biosu ;)

--
Pozdrawiam,
Kaizen xnvmra_at_cbpmgn.sz